$ads={1}
Główne zadania:
- aktywna pomoc Klientom kancelarii przy likwidacji szkód
- zgłaszanie szkód do zakładów ubezpieczeń
- bieżący monitoring zgłoszonych szkód
- sprawny nadzór nad obiegiem dokumentów szkodowych pomiędzy Klient a Zakładem Ubezpieczeń
- współpraca z kancelariami prawnymi w procesie rozstrzygania sporów
- aktywne pozyskiwanie Klientów do współpracy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, techniczne lub prawnicze
- umiejętność antycypacji wydarzeń
- wysoka zdolność analitycznego myślenia
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku
- zaangażowanie w powierzone zadania
- aktywne budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- obsługa pakietu MS Office
Dodatkowym atutem jest:
- zdany egzamin brokerski przed KNF
Oferujemy:
- interesującą pracę w dynamicznym, przyjaznym i ambitnym zespole
- umowę o pracę po okresie próbny ze stałym wynagrodzeniem oraz prowizją
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe
Informujemy, że odpowiemy tylko wybranym Kandydatom.