Do našeho týmu ve 4A hledáme Office Manager*ku s nástupem ihned!
Architektonický ateliér 4A, založený v roce 1997 čtyřmi mezinárodními partnery, se zaměřuje na navrhování staveb a jejich interiérů. Naše stavební projekty musí být smyslupiné, půvabné a musí naplňovat svůj účel v kontextu moderní doby. Usilujeme o silný koncept, který protkne celý projekt, ale bude dostatečně flexibilní, aby vyhověl komerčním požadavkům.
Tvými úkoly budou:
- Zajištění chodu kanceláře a správa kancelářské techniky
- Objednávání kancelářských potřeb
- Fakturace a evidence pokladních i mzdových dokladů
- Příprava podkladů pro externí účetní firmu včetně smluv
- Spolupráce při organizaci firemních akcí a teambuildingů
- Podpora architektonického týmu (kompletace projektů, podávání na podatelně, rezervace letenek a ubytování)
- Komunikace s externími dodavateli služeb (IT, planografie, kurýr) a správou budovy
$ads={1}
Očekáváme od tebe:
- Pokročilou znalost českého jazyka
- Dobré organizační schopnosti
- Dobrou znalost MS Office
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Pozitivitu a smysl pro humor :)
Výhodou je když:
- Máš pokročilou znalost anglického jazyka
- Se orientuješ v architektonických služeb
- Máš zkušenost s fakturací
- Miluješ pejsky
Nabízíme:
- Práci na 0,5 úvazku v super kolektivu
- Smlouvu HPP na dobu neurčitou, možnost také na IČO
- Nástup ihned
- Časovou flexibilitu
- Canisterapie dle libosti
- 4 týdny dovolené
Pokud by si chtěl*a se dozvědět víc, zašli svoje CV nebo napiš na abdulhakova@architekti4a.cz
Typ úlohy: Částečný úvazek
Počet hodin částečného úvazku: 20 za týden
Plat: 18 000,00Kč - 20 000,00Kč (měsíčně)
.