Office Manager*ka s nástupem IHNED [Czech Republic]


 

Do našeho týmu ve 4A hledáme Office Manager*ku s nástupem ihned!

Architektonický ateliér 4A, založený v roce 1997 čtyřmi mezinárodními partnery, se zaměřuje na navrhování staveb a jejich interiérů. Naše stavební projekty musí být smyslupiné, půvabné a musí naplňovat svůj účel v kontextu moderní doby. Usilujeme o silný koncept, který protkne celý projekt, ale bude dostatečně flexibilní, aby vyhověl komerčním požadavkům.

Tvými úkoly budou:

    $ads={1}

  • Zajištění chodu kanceláře a správa kancelářské techniky
  • Objednávání kancelářských potřeb
  • Fakturace a evidence pokladních i mzdových dokladů
  • Příprava podkladů pro externí účetní firmu včetně smluv
  • Spolupráce při organizaci firemních akcí a teambuildingů
  • Podpora architektonického týmu (kompletace projektů, podávání na podatelně, rezervace letenek a ubytování)
  • Komunikace s externími dodavateli služeb (IT, planografie, kurýr) a správou budovy

Očekáváme od tebe:

  • Pokročilou znalost českého jazyka
  • Dobré organizační schopnosti
  • Dobrou znalost MS Office
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Pozitivitu a smysl pro humor :)

Výhodou je když:

  • Máš pokročilou znalost anglického jazyka
  • Se orientuješ v architektonických služeb
  • Máš zkušenost s fakturací
  • Miluješ pejsky

Nabízíme:

  • Práci na 0,5 úvazku v super kolektivu
  • Smlouvu HPP na dobu neurčitou, možnost také na IČO
  • Nástup ihned
  • Časovou flexibilitu
  • Canisterapie dle libosti
  • 4 týdny dovolené

Pokud by si chtěl*a se dozvědět víc, zašli svoje CV nebo napiš na abdulhakova@architekti4a.cz

Typ úlohy: Částečný úvazek
Počet hodin částečného úvazku: 20 za týden

Plat: 18 000,00Kč - 20 000,00Kč (měsíčně)

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال