Lokaal bestuur Bredene organiseert een selectieprocedure voor de aanwerving van een stafmedewerker beleid en rapportering – graad A1a-A3a – voltijds – in contractueel verband (contract onbepaalde duur) met aanleg van een wervingsreserve van 3 jaar.
Werken voor lokaal bestuur Bredene
Ons Lokaal bestuur Bredene telt ruim 380 vaste medewerkers en werft regelmatig nieuwe mensen aan. Hecht je net zoals ons belang aan klantgerichtheid, flexibiliteit, samenwerken en kwaliteitsvol werken? Bekijk dan zeker onze vacaturepagina en lees hier alvast wat ‘werken bij ons’ betekent en welke troeven dit met zich meebrengt!
We zijn momenteel o.a. op zoek naar een stafmedewerker beleid en rapportering.
Informatie
- Solliciteren tot en met
- 30 mei 2023
- Locatie
- Lokaal bestuur Bredene
- Functie
- Stafmedewerker beleid en rapportering
Wat doet onze stafmedewerker beleid en rapportering?
De stafmedewerker beleid en rapportering van de financiële dienst ondersteunt de financieel directeur bij de opmaak van de verplichte beleidsrapporten in het kader van de beleids- en beheerscyclus.
In opdracht van de financieel directeur en ter ondersteuning van de financieel directeur werkt de stafmedewerker bijkomende functionele, financiële rapporten uit voor de organisatie door het ontsluiten van beschikbare databronnen. Deze rapportering dient om de financiële status van de organisatie permanent te kunnen opvolgen en waar nodig tijdig te kunnen bijsturen.
De stafmedewerker ondersteunt, i.s.m. de financieel directeur, de directies binnen de organisatie door hen de juiste data aan te leveren met betrekking tot de voortgang van de budgetten en samen voorstellen uit te werken om bij te sturen.
Wie komt in aanmerking?
- Je bent minstens in het bezit van een diploma dat toegang geeft tot niveau A (masterdiploma of daarmee gelijkgesteld)
Wat bieden we jou?
- Een voltijds contract van onbepaalde duur.
- Aanleg van een wervingsreserve voor de duur van drie jaar.
- Geïndexeerde brutomaandwedde (voltijds) – salarisschaal A1a-A3a: min. 3.641,48 en max. € 6408,01. Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector (onbeperkt) en privé-sector (onbeperkt) in rekening gebracht worden.
- Vakantiegeld en eindejaarstoelage, tweede pensioenpijler (5% werkgeversbijdrage), hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques (gemiddeld netto-voordeel 100 EUR/maand), fietsvergoeding voor woon-werk verkeer, voordelig tarief bij de gemeentelijke buitenschoolse kinderopvang, een aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en pluspas.
Interesse?
Neem deel aan de selectieprocedure en dien uiterlijk 30/05/2023 jouw kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma) in . Je bent pas opgenomen in de kandidatenlijst na ontvangst van een bevestigingsmail.
Meer info
Meer informatie kan je terugvinden in het . Voor verduidelijkingen kan je terecht bij Probis via 02 467 35 40 of jobs@probis.be.